Çizgi’de çizgi ötesi çalışmalar

Çizgi’de çizgi ötesi çalışmalar

22.11.2016 12:02:26

Proje koordinatörü İlker Bayrak'ın rehberliğinde Çizgi Koleji'nde e Twinning Proje çalışmaları başladı.

Çizgi Kolejleri Proje Koordinatörü Türkçe Öğretmeni İlker Bayrak, Çizgi Koleji'nde e Twinning kulüp çalışmalarına başladı. Projelerde görev alan Çizgi Kolejli Öğrenciler değişik WEB 2.0 araçları ile tanışma fırsatı buldu. Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları sayesinde, öğrencilerin boyadıkları resimler çok boyutlu olarak gözlerinin önünde canlandırıldı. Öğrencilerin yüzlerindeki hayret görülmeye değerdi.
Çizgi Kolejleri'nin Proje Tabanlı Öğrenmeye inanan, modern eğitim argümanlarını kullanan bir aile olduğunu ifade eden Proje Koordinatörü İlker Bayrak: “Kurucumuz Ulaş Velioğlu'na, Okul Müdürümüz Akın Karabağ'a, Halkla İlişkiler ve Okul Öncesi Eğitim Koordinatörü Okşan Yurtsever'e, Müdür Yardımcısı Ahmet Çakı'ya katkılarından ötürü teşekkür ederim. Hafta sonunda çalışmalarımıza katılan öğrencilerime ve velilerimize de çok teşekkür ediyorum.” dedi. e Twinning Proje Kulübü Çalışmalarına yoğun ilgi gösteren öğrenci ve veliler, Çizgi Kolejleri'nin proje çalışmalarından duydukları memnuniyeti ifade etti. Kolejden alınan bilgiye göre, yakında Çizgi Kolejleri Mühendislik, Teknoloji alanında yeni bir eğitim modelini uygulamaya koyacak. Avrupa'nın en iyi eğitim durumuna, içeriğine sahip olan Finlandiya Eğitim Sistemi argümanlarının da değerlendirildiğini belirten İlker Bayrak: “Çizgi Kolejleri inanılmaz bir alt yapı yatırımı yapmış durumda, bütün dünyada çok popüler olan birçok Avrupa ülkesinde uygulanan bir eğitim modelini yakında Çizgi Koleji'ndeki öğrenciler için uygulamaya koymuş olacağız. Teknolojiyi kullanan öğrenciler değil, teknoloji üreten öğrenciler yetiştirmek Çizgi Koleji'nin hedefidir. Proje ekibimiz kurucumuzun ve okul müdürümüzün başkanlığında bu amaç için çalışıyor.” dedi.

Öğrenciler Boyadıkları Resimleri Canlandırdılar.
Artırılmış gerçeklik sınıfta potansiyeli oldukça yüksek, yeni bir teknoloji uygulamaları bütünüdür. Artırılmış Gerçeklik Uygulamaların, gerçek fiziksel ortamları çeşitli ses, resim, video vb. dijital ortamlarla zenginleştirilmesine olanak sağlar.
Proje Koordinatörü: “Toplumun değişik katmanlarında meydana gelen değişimlerden eğitim sistemlerinin etkilenmemesi, değişim ve dönüşümlere karşı duyarsız kalması düşünülemez. Teknolojiyi kullanarak bireyin bilgiye duyduğu ihtiyacı karşılayabilir, öğrenme ve öğretme faaliyetlerinde verimi artırabilir ve bireysel farklılıklara göre öğretme ve öğrenme alternatifleri sunabiliriz. Böylece teknoloji kullanımı ile öğrenme kolaylaşabilir, zenginleşebilir ve gelişebilir.” dedi.

YORUM YAP